Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

søndag 26. februar 2012

Arbeidsrom

Aller først, søndag er en deilig dag. Sola skinner i Jegergata, og verandaen er så ryddig den kan bli i februar. Jeg ville vaske, men det var for tidlig sa Jegermeisteren. Her på Sørlandet kan det komme en meter snø i mars--- Så da så.
Sitter og venter på at stoff til lappeteppe skal tørke. Må alltid vaske stoffene først, så de
 er ferdig med å krype.(eller heter det krympe?)
Mens jeg venter, så tenkte jeg jeg ville vise dere arbeidsrommet mitt. Det ligger vegg i vegg med syrommet som jeg har vist dere før.
Her er det godt å være.

Uferdige prosjekter......

Jeg samler på bokser. Dette er litt av samlingen. De tre små blå/grønne har jeg pyntet med servietter. Det samme er gjort med lyset.

Denne lampa har jeg arvet. Vet ikke helt hvordan den skal bli...

Kjedelig hvit vegg hvor det ikke kan henge noe pga. skyvedører til skap, har fått en wall-sticker fra Søstrene Grene. Den svarte firkanten er strømboksen til varmekablene. Skal males hvit.

Opprinnelig var dette to vesker som jeg kjøpte på brukten. Kjekke til oppbevaring. Under står to minidukkehus jeg holder på med.

De grå flatene er skyvedører inn til to store skap. De er malt med tavlemaling, men jeg glemmer stadig å ta med meg kritt fra jobb. (frynsegode?)

Liker godt å høre på radio mens jeg holder på med prosjektene.

Håper dere likte "rundturen" på arbeidsrommet mitt.

Ha en fin søndag
Klem, Drude



7 kommentarer:

  1. Kjempeflott, Drude.... Kuult med tavlemaling på skyvedørsgarderobene... Hehehe Måtte le da jeg så de nakne guttedukkene med badehette... Hjeeeeeelp!!!

    SvarSlett
  2. Hehehe
    Det er engler, Vibeke.

    SvarSlett
  3. OMG!
    Har du både syrom og arbeidsrom???
    Heldiggrisen ;)

    Kjempefine begge romma dine!
    Kanskje eg også kan ha det når
    gutane he blitt store og flytta ut ;)

    Ha ein fortreffelig kveld

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Etter at vi kjøpte naboleiligheten , og slo sammen to leiligheter, har vi fått 11 rom.. Skjønner ikke hvor jeg hadde alt rotet mitt før.

      Slett
  4. jeg vil og ha arbeidsrom!!!
    tusen takk for koselig kommentar :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er deilig å ha et eget sted.

      Slett
  5. nå ble jeg veldig misunnelig....eget arbeidsrom, ved siden av syrommet!!!?
    jeg sitter på kjøkkenet med mine prosjekt.

    klem tone

    SvarSlett