Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

torsdag 16. februar 2012

Mitt første blogginnlegg.

Ja, da er jeg igang. Dette blir spennende.
Bloggen har fått navnet sitt fordi vi bor i Jegergata.

Jeg kommer til å skrive om alle oppussingsprosjektene mine, bøker jeg leser og kanskje litt om de to kattene som bor i huset.

Etter hvert blir det nok litt om verandafornying-

Og så er det hytta på Skåtøy, hvor vi tilbringer de fleste ferier.

Ja, og ellers litt fra dagliglivet.

Håper noen har lyst til å følge med.

Her er Huset Jeger.



Her er hytta på Skåtøy <3


Klem fra Drude

7 kommentarer:

  1. HURRAAA :) GRATULERER !!
    Gleder meg til å følge deg og velkommen i blogglandia :)
    KLEM Ingrid !!!

    SvarSlett
  2. Takk, Ingrid. Nå er jeg helt høy på adrenalin. Klem.

    SvarSlett
  3. Moro !! Fort gjort og bli hekta :)
    God natt <3

    SvarSlett
  4. Velkommen til blogglandia, Drude. Dette blir gøy. Gleder meg til å følge deg. Legger bloggen din inn i blogglista mi med en gang.
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny blogg, Drude. Gleder meg til å følge deg<3 og spesielt til å se hvordan terrassen tar form etterhvert. Lykke til.
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett