Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

tirsdag 21. februar 2012

Hekta på stoff.


Ja, jeg er virkelig hekta på stoff. heldigvis har jeg et syrom hvor jeg kan oppbevare samlingen. det hender jeg får sydd noe også....

Noe av stoffet bruker jeg til å hekle med. Det gøyeste er å hekle det jeg kaller drudedesignkurver.

De er kjekke å ha ting i---

Puter er også gøy å sy. Her er en i godstolen.

Jeg koser meg veldig nede på syrommet mitt. Det brukes også delvis til garderobe.

Litt rotete, men det skal det vel være på et syrom som er i bruk.


Jeg har har vært blogger i en uke nå. Jeg har 15 følgere, og jeg er så glad for alle de koselige kommentarene som blir lagt igjen. Tusen takk.

Klem fra Drude :-))


15 kommentarer:

  1. Så fint syrom ! Litt missunnerlig her! skulle gjerne hatt et aterlier jeg kunne male og sy i . blir så altfor lite av det desverre. De Drudekurvene var jo skikelig fine! Skulle jeg noen gang blir gift ønsker jeg meg en sånn en! klem fra Ullabella

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare bestem dato, så kommer kurven.

      Slett
    2. ja, spørs om det noen gang skjer;-) Men tar du opp bestillinger på sånne? Skal du selge på markedet på Skåtøy til sommeren hos din mor? Har du lapp med navnet ditt på på siden av kurven? De er virkelig lekre!

      Slett
    3. Bare si hvilken farge du vil ha, så tenker jeg du skal få en uten at du gifter deg. Bare siden det er deg. Ellers er svaret ja på alle spørsmål. Klem.

      Slett
    4. Da ønsker jeg meg veldig en i gulfarver:-) Du er gull Drude! klemmer fra Ullabella

      Slett
  2. "Hekta på stoff"... Godt at det er TØY vi snakker om... ;))) Hehehe Du er fantastisk flink med hendene, Drude... Alltid spennende å følge bloggen din! Klem;))

    SvarSlett
  3. Grattis med 1 uke i blogglandia <3 Er ikke dtte gøy ???
    Deilig sy rom du har :) Har et sånt rom selv under tilnavnet "hobbyrommet " fordi jeg ikke syr ...
    Deilig og ha et rom man kan trekke seg bort litt i <3

    KLEM !!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingrid. Det er fint å ha sitt eget rom.

      Slett
  4. Koselig, legger meg som følger. Kos med inspirasjon :)

    Jeg har www.martilie.com og www.withlovefrommartilie.com
    Titt gjerne innom.

    Klem fra Tove♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Så gøy at du vil bli følger. Har væert inne hos deg. Du KAN jo sy :-)).

      Slett
  5. Er godt å ha sin egen furtebu - som en kan krype inn i av og til, og ikke minst for å lagre til alle prosjekter en har i hodet :o).
    Klem

    SvarSlett
  6. Ja, godt å ha plass til hobbyene.

    SvarSlett
  7. Så deilig med eit slikt rom berre til kreative påfunn! Det kunne eg ha tenkt meg - her fløymer kreativiteten over i heile huset (og eg trur nesten mannen blir sprø av og til). Men men - sånn er det berre :) Kjekt å følge bloggen din Drude!

    Klem

    SvarSlett
  8. Takk, Sisselastrid. Koselig å følge med hos deg også. Klem.

    SvarSlett