Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

fredag 24. februar 2012

Stua fra jul og til nå

God morgen til dere. Jeg er syk i dag. Feber, vondt i hodet og kroppen. Kjedelig.
Litt blogging orker jeg likevel.
Aller først vil jeg si velkommen til nye følgere. Det er så utrolig at noen vil følge min blogg. Det gjør meg ydmyk og glad.

Men altså, det var stua jeg ville vise. Der er det stadig små endringer. Bildene er fra januar og februar.

Sånn har det vært.

Og sånn.

Så ble det sånn.

Så var det litt sånn igjen, men med en solskinnspute.

Her er motsatt ende av stua.

Og her er Jegermeisterens hjørne.

Jeg føler det er forandring på gang...... Må bare komme meg fort i form igjen.
Ha en flott fredag, og en god helg. Og en god vinterferie til de som skal ha det.

Klem fra Drude


11 kommentarer:

  1. Skjønner du liker å forandre i høgt tempo. Lykke til med fortsettelsen :)
    KLem

    SvarSlett
  2. Så artig det går an å forandre såpass mye da:)
    God bedring til deg og utklekking av nye ideer:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så morsomt å se forandringer over tid! En herlig stue har du!

    Ha en knallfin helg og nyt sola!
    klem fra Lotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Kos deg i helgen du også, Lotte :-))

      Slett
  4. Skal si du bytter om i høyt tempo.
    Ikke helt sikker på hvilket bilde av stua jeg likte best, var jo ikke noe lilla der, jo :)

    Og synes egentlig du kunne gitt litt mer av oppussing og stil DNAet til meg... ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Tonjegull. Det dukker opp i annethvert ledd. Jeg er helt lik din oldemor. Klem fra Mamma.

      Slett
  5. Ojojoj - skal seie at du er kjapp i vendinga ;))

    Eg likte best når sofaen var mørk...men det e kanskje fordi eg ser for meg nugattihender i den kvite ;) og det har vel kanskje ikkje du....

    Ha ei fin fin helg

    Klem <3

    SvarSlett
  6. Lite nugatti her. De hvite trekkene har jeg kjøpt på Ellos. Fin helg til dere også. Klem Drude

    SvarSlett
  7. Hei på deg!!
    Tror jeg har samme sofa som deg.....Koksgrå??
    Likte så godt de hvite trekkene, er litt lei den mørke fargen.
    Har du sydd eller er det ferdige trekk? De ser jo ut til å passe perfekt:-)))
    Nå ser jeg at de er kjøpt på ellos, ja da fant jeg svaret selv.....
    Vi blogges:-))

    SvarSlett