Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

torsdag 16. februar 2012

Jobb igjen, og vårfornemmelser..


Første dag på jobb igjen etter 14 dagers sykmelding. Nå er jeg uten galleblære, og det liker jeg godt.

Som dere ser, så hadde ingen rydda pulten min mens jeg var borte.


Og dette er hva jeg jobber med:
Håper det går an å lese det.

Så var det vårfornemmelsene.

Var innom på MENY, og der sto denne å ropte på meg!

Nydelig, ikke sant. Jeg liker godt at det går mot vår.

8 varmegrader ute akkurat nå (kl.16.45)

og her ser dere et lite prosjekt jeg skal kosejobbe videre med i kveld.

Klem fra Drude

4 kommentarer:

  1. Va litt vanskelig å lese kva du styrer med på jobb, men skjønte såpass at det er alternativt skuletilbud ;)

    Kjempedeilig at det går mot vår (og for vår del litt mindre smitte i lufta). Påskeliljene dine er skjønne :) Og deilig vårlige også!

    Gleda meg til å sjå kva kassene skal bli til! Kunne godt tenkt meg nokre sånne ;)

    No e det snart "brennande kjærlighet" til middag - takk for tipset!

    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig kommentar Sissel. Håper middagen smakte godt. Hvis du dobbelklikker på bildene så blir de store, og da kan du lese teksten på bilde om jobben min.

      Slett
  2. Godt for deg at du er tilbake på jobb:), og du fortjener litt vårfornemmelse etter sjukeperioden.

    Venter spent på prosjektet du har på gang.
    Klem

    SvarSlett
  3. Godt å komme tilbake i jobb - ser ut til at du har en spennende sådan!
    Koselig med vårblomster og spennende prosjekter!
    Ønsker deg en fin kveld!

    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett