Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

lørdag 18. februar 2012

Svart og Hvitt

God lørdags morgen til dere.

Litt om farger i dag også, eller egentlig det som ikke er farger. Akkurat nå er jeg inne i en grønn, turkis og oransje periode. (Retro ?????). Men disse fargene passer jo alle godt til SVART og HVITT, syns jeg.Så her kommer noen bilder av noe av det svarte og hvite som finnes i Huset Jeger.
En pute med grafisk mønster fra IKEA.

En prikkete kjeramikkbolle min venninne Merete har laget.


En Jærgyngestol med svart og hvit rutete puter som jeg har sydd.



En kopp med kattemotiv fått av mamma til jul, og et & kjøpt på Søstrene Grene.



Tallerkner. De øverste er Egersund. De nederste er Opal Modern House.



Kjøkkenhyllepynt fra diverse Bruktbutikker. Saltkaret har fått elektrikertapestriper.



Lampe fra IKEA med stripe og prikker av elektrikertape.

Jeg håper dere likte bildene. Ha en fortsatt fin lørdag.

Så vil jeg bare takke alle dere som leser bloggen min, dere som er følgere, og dere som legger igjen kommentarer. det er så GØY.

Klem fra Drude


10 kommentarer:

  1. Herlige Bilder!! Flott å se fargene i hjemmet ditt, og med kombinasjonen svart/hvitt ble det meget personlig og egenartet =)

    Tommel opp!
    Klem fra Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ane. Og tenk at du vil være følger hos meg.

      Slett
  2. Jeg la meg forresten til som følger jeg =)

    SvarSlett
  3. Tommel opp herfra også :)
    Ha en strålende lørdag , og lykke til med maling :)
    Håper på og få se bilder ????
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  4. Sjekker om jeg kommer rett inn.

    SvarSlett
    Svar
    1. si fra hvis du skal selge noe møbler ol du styler opp da Drude! foreksempel det lille hvite bordet ditt som er firkantet! det var utrolig fint. Jeg har fått streng beskjed av min samboers gamle tante at jeg ikke får lov til å male en sjenk hun har gitt oss.. den kostet flere tusen kroner og er riktignok veldig fin og brun..men jeg kunne godt tenkt meg den i hvit! Hva gjør man med slike gamle damer? jaja jeg kan jo male noe annet:-) Du inspierer Drude og det er vel et av poengene med en slik blogg:-) Gleder meg til å lese mere:-) klem fra Ullabella

      Slett
  5. artig bruk av elektrikertape :-)

    SvarSlett