Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

fredag 17. februar 2012

Oransje

Har blitt hekta på oransje. Lekker farge.


Tenkte jeg ville vise dere en fornying av er skap i dag.

Her er skapet, kjøpt på Shalam bruktbutikk for kr. 260,-

Skura det godt med grønnsåpe og salmiakk. Malte 2 strøk med heftgrunn, og 2 strøk med gulvmaling.

Da ble det sånn:

-Men dette skulle jo handle om oransje.....

Tjukkepus hjelper meg med finishen. Nemlig å lime på stoff på alle tre dørene.



Så nå ser skapet sånn ut:

Og her står det i kroken sin:

Dette er det som står på hylla:


Vil vel kalle det "et snev" av retro......

Jo da, Jeg liker ORANSJE.

Ha en fin fredag alle sammen. Jeg koser meg på bursdagen min.

Klem fra Drude

10 kommentarer:

  1. Kreativ du er, Drude. Og Oransje er en knallfin farge, så jeg misunner alle som kan bruke det i interiøret.

    Fortsatt god fredag og bursdagsfeiring :)
    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Gratulerer m blogg!
    Velig fint skape!!! Er faktisk på leit etter et hjørneskap sjøl. De hadde ikke tilfeldigvis flere? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kristine. Takk. Disse skapene får de inn i bruktbutikkene hele tiden. Ta deg en runde på skattejakt. drude

      Slett
  3. hei :) Dette her greier du jo kjempe fint !!! Skapetditt ble sååå forandret og flott :)
    Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ingrid. Ja, er kjempefornøyd med skapet. Vil gjerne ha selve bloggen litt mer fancy, men det får komme etterhvert som jeg lærer....
      Drude

      Slett
    2. Utrolig fine innlegg du har Drude! Veldig gøy:-))) om du blir rastløs kan du komme til meg å male brystpanelen i stua mi;-) Liker at du bruker orange og ikke har allt i hvitstil :-) Jeg er hvit-elsker selv, men man trenger fargeklatter:-) Jeg ønsker meg ny sofa og masse farva puter osv. klem ullabella

      Slett
    3. Hei Ullabella. Så koselig at du liker bloggen min. Hvit er jo grunnfargen her også, men pynter opp med farger. Jeg kan komme på dugnad å male brystpanel. Bare si fra du. Lykke til med nu sofa og fargeputer. Klem Drude

      Slett
  4. Hei Drude! Tusen takk for koselige kommentarer :) Det her ble et skap etter min smak ja! Jeg er såå glad i oransje!! Morsom og kreativ måte du har pynta det opp! Det er så moro å ha møbler som ingen har maken til :) Ha en fortsatt fin kveld! KLEM.

    SvarSlett
  5. Så gøy at du likte skapet.

    SvarSlett