Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

onsdag 22. februar 2012

Trekassene fra UPSTAIRS

UPSTAIRS på Sørlandssenteret skulle bytte lokale, og i den anledning delte de ut trekasser til sine FB-venner ved personlig fremmøte. Dette var dagen etter jeg hadde operert, så jeg kunne ikke møte opp. Jaja, en kan jo ikke få med seg alt. ------Men min venninne Vibeke hadde vært der, og fått med til meg også. HURRA! jeg ble så glad!

Først fjerning av klistremerker. Så kvistlakk, grunning og sparkling. Så pussing og nok et strøk med grunning. Deretter 2 strøk med min yndlingsmaling. Trestjerner gulvmaling, glansgrad 55.
Som dere ser har jeg en god liten hjelper.
På med håndtak og hjul.
Jeg er fornøyd.

Kjekt å ha et sted til lys og servietter.
Jeg har en plan for hvor kassene skal "bo", men det vil jeg vise dere senere.
Klem, Drude


16 kommentarer:

  1. Er helt imponert over hva du får til, Drude! Superflink er du <3

    SvarSlett
  2. Enig med Anonym... ;))) FOR et grunnarbeid du har gjort... Mine får bare to strøk maling... hihi Gøy å se alt hva du får til... <e

    SvarSlett
  3. Kjekt !! Flott !! OG bra jobba, igjen Drude :)
    KLEM ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Mektig imponert Drude! Pappa har laget to treesker til meg som nok er litt større enn de du har, og jeg har brukt de som bokhyller. nå står de i kjelleren. Tror jeg kanskje tar de opp igjen, maler de og tar de i bruk igjen. Det med hjula har jeg ikke tenkt på, det var lurt! og den sofaen din,, wow, jeg trodde du hadde kjøpt ny sofa på ikea! utrolig godt gjort. veldig moro! stilig. klem fra ullabella

      Slett
  4. Gratulerer med blogg - ser ut som det kan skje mye spennende her!

    Koselig at du vil være med i blogglotteriet mitt - lykke til :)

    SvarSlett
  5. Så flink du er. Ble kjemepefine.

    Jeg vil også ha sånne... :)

    SvarSlett
  6. Så smart !
    De fikk jo et helt nytt uttrykk ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Nå har jeg lagt medg til som følger :)) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå ble jeg veldig, veldig glad Irina.

      Slett
  8. stili!!!
    svar: tusen takk :D
    er ganske fornøyd..kan røpe at det kommer mer i denne fargen :)
    men er dette grønn?? grønnish :D

    SvarSlett