Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

lørdag 25. februar 2012

Barnebarn og Bruktfunn

Begge deler gir meg stor glede.
BARNEBARN  <3  aller mest selvfølgelig! Men jammen er det gøy med bruktfunn også!

Shalam bruktbutikk liger i samme gate som kontoret mitt, så det blir ofte en liten tur innom. Egentlig har jeg kjøpestopp på stoff. Det er bare det at................



Dette må jo kunne bli noen kule puter til utesenga jeg planlegger på verandaen.
Det var fire gardinlengder.

Måtte jo bare prøvehenge de på kjøkkenet. Litt voldsomt, men Jegermeisteren mente de kunne henge til over påske. Blir nok noen bra puter dette etter hvert.

Så var det Prinsessa og Prinsen <3

Amalie



Andreas.

Å være besteforeldre er en stor gave.

Ha en fin lørdag.
Drude

2 kommentarer:

  1. Det ble flott hos deg med den knæsje fargen Drude :)Synes du er tøff som gjør det, er litt feig kjenner jeg..noe med at jeg synes det er flott hos andre men blir litt stresset av for mye farger inne:) Men ute , DER liker jeg farger !! Gleder meg til å begynne og pynte ute på alvor !!
    Herlige barne barn du har <3 livets dessert <3
    ha en super lørdag !!!
    KLEMMER :))

    SvarSlett
  2. Du glemte å nevne den flotte pusen som Amalie holder på bildet.

    Og ikke har jeg sett noe bilde av meg selv :(

    Hehehe, Kjempekoselig blogg.

    Klem Tonje

    SvarSlett