Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

mandag 12. mars 2012

Bruktfunn


Skal bare jobbe 50% denne uka. Bortsett fra det, så har jeg jo fått en lang liste av legen over ting jeg IKKE skal gjøre. På den lista står alle de morsomste tingene jeg vet å drive på med, med ett unntak, BRUKE PENGER". Så da var igrunnen veien kort til bruktbutikken.

Her er det jeg fant på skattejakten i dag:

En "plastic fantastic" strandveske til den nette sum av kr. 5,-


Litt sommerlige kirsebær.


Aviskurv. Den skal bo på arbeidsrommet. Nå skal det bli orden i bladbunkene.


To nye bokser til samlingen. Disse var også på femkronersrommet.


Og så dette dynetrekket, selv om det er kjøpestopp på stoff.(Lurer på om jeg er avhengig?)


Ganske vakkert. Jeg tror jammen jeg vil slå et slag for peddiken. Hvor ble det av den?


Og så et par hagebøker til inspirasjon.

Synes jammen jeg gjorde noen bra funn i dag. Så jeg tar i bruk mitt mest brukte uttrykk:
"Jeg er så fornøyd"

Fin mandagskveld til dere. Takk for alle hyggelige kommentarer, og velkommen til nye følgere.

Klem fra Drude

6 kommentarer:

  1. Det skjønner jeg godt :) Masse fine funn !!
    Ikke farlig å bruke penger når det er brukt butikken de havner :)
    klem ingrid

    SvarSlett
  2. Mye morsomt her ja.... Gleder meg til sommer på Skåtøy... med DEN strandveska... <3 DA blir det "Radio Åsvka" igjen... hehehe

    SvarSlett
  3. heisan!!
    så fin strandveske!! og den aviskurven var bare helt fantastsk!!! har sett etter en lignende lenge!!
    godt du ikke fikk forbud mot å bruke penger!! Det hadde jo vært ille.....
    vi blogges!!!
    klem

    SvarSlett
  4. så masse fantastiske ting....nesten gratis!
    det er bruktfunn som er morsomt å shoppe :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Her var det mye flott ja! Tenk jeg hadde et par sånne kirsebærskåler en gang på 70 tallet, tror det var lokk til dem også.
    Men har jeg tatt vare på dem -nei(:

    SvarSlett
  6. Så godt at du ikkje har fått forbud mot å bruke penga då ;) Så mange fine ting du har kjøpt! Dei hagebøkene kunne eg ha tenkt meg (elska å jobbe i hagen) - og den Blå Valmuesøster som er bilde av på den eine boka - er den vakraste blomen i hagen min :) Nesten samme farge som himmelen på ein vakker solskinnsdag!

    Ha ei fortsatt fin veke - og god bedring vidare!

    Klem

    SvarSlett