Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

fredag 9. mars 2012

Jeg har handla

Hei igjen.
Jeg har handla på Epla for første gang. Er stadig inne å kikker for det er så mye fint der. Mange flinke, kreative damer som har butikk.
Falt helt for denne puta fra Åpent Hus. Jeg syr jo selv, men som jeg har sakt tidliger er det kjekt å ha noe som andre har laget også.

Helt mine farger.

Nå har den fått plass i det jeg syns er en kjempekul retrosalongstol.

Fin pute i fin stol.

Jeg har kjøpt noe mer også, men det var på Skeidar. En ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle eie var et plastik-teppe. --Men her er det:


Datteren min sa: "Herre gud, mamma, sånn hadde jo Ollis (oldemor) når jeg var liten.


Barnebarnet mitt mente han ble døds-svimmel av å se på den.

JEG LIKER DEN KJEMPEGODT.

Klem igjen.
Drude



4 kommentarer:

  1. Hei,hei, så koselig blogg du har! Håper du synes det er greit at jeg har lagt med som følger.
    Helt enig i at plastteppet er dritkult, tenkt at det også har kommet på mote igjen!
    Ei fin helg ønskes:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du vil være følger. Tusen takk. Ha en flott helg.

      Slett
  2. Morsomme kommentarer fra barn og barnebarn. Bra vi er forskjellige, for tenk å kjedelig verden vil ha vært hvis alle var helt like ;-)
    Synes puta var kjempekul!!
    Kirsten

    SvarSlett
  3. :) kjekt at du er fornøyd!

    så fin blogg du har.
    jeg legger meg til som følger jeg

    vi blogges
    god bedring til kroppen og syformen! :)

    beste hilsner fra
    Åpent^hus blogg / Åpent^hus på Epla

    SvarSlett