Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

mandag 5. mars 2012

Gaver og Tulipaner

Ny uke, nye muligheter-- men her sitter jeg med senebetennelse i skuldra og høyrearmen, og kan ike gjøre noe gøy. Blir ikke ferdig med en strikkepuff jeg har begynt på en gang. Kjedelig.
Syns så synd på meg selv at jeg kjøpte meg noen rosa tulipaner i dag.


De har fått plass i en hvit porselenskaraffel som jeg fikk av mamma i helgen. Ved siden av står et nydelig skrin som jeg også har fått i gave. Ei flott dame som heter Sissel i Kragerø sendte meg en melding og lurte på om jeg ville ha dette skrinet hun hadde stående. Jeg ble kjempeglad. Nå står det på hylla i lillestua, og pynter skikkelig opp. Sissel var naboen vår da jeg var barn, og siden naboen til mine besteforeldre i mange år.

Dekket av markbloster, og med grønn hank.

Av Sissel fikk jeg også denne nydelig glass-skålen. Hun hadde vunnet den på misjonsforening da hun var liten. Den har også små sarte markblomster på seg.

Det er kjempekoselig å få overraskende gaver, så i morgen vil jeg ha en " gi-bort"  her fra Huset jeger.

Ha en fin mandagskveld.
Klem fra Drude


8 kommentarer:

  1. Så herlig skrin Drude! Der var du jammen heldig ;)
    Kjempe fine tulipaner du har kjøpt deg også :)

    Klem Lotte

    SvarSlett
  2. STAKKAR , æsj og æsj !! Ikke noe gøy å få sene betennelse !!
    God bedring Drude <3
    Nydelige tulipaner og super nydelig skrin <3

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Nydelig skrin og vakre tulipaner - min favorittblomst!
    God bedring med skuldra - kjedelig å ikke få gjort noe...
    Fin mandagskveld til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Drude, Drude, Drude.... Det måtte jo komme;( Du er rett og slett overkreativ for tiden.... Ta hensyn til kroppen nå da;) Håper det går fort over... Skrinet var knallfint, Drude... <3

    SvarSlett
  5. Tulipaner er vår!!! Det skrinet er helt nyyydelig. Heldig er du.

    Klem

    SvarSlett
  6. Det fantastiske bilde du har av den nydelig grønne veggen og alt du har plassert i forhold til....BLI MED i konkuransen om å vise noen grønt ( årets farge) ...alt stod i forhold til hverandre FLOTT bilde!

    God bedring!

    klem tone

    SvarSlett
  7. Gooood bedring!! Så innmari kjedelig da!
    Nydelig bilder og nyyyyydelig tulipaner!
    Og enig med Tone! Meld deg på konken på god morgen norge...;)
    Ha en fin tirsdag =)
    Klem Line

    SvarSlett