Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

onsdag 14. mars 2012

Jeg har funnet en skatt....

Jammen ble det tid til litt pengebruk i dag også. Jeg fant noe jeg syns er en skatt. Mulig jeg har betalt for mye, men når det er noe det står navnet ens på i butikken så.........

350 kroner for 6 grønne glass i stativ. jeg synes det var verd det.


Disse to for 50,-


Jeg syns det er lekkert.


De har fått plass i midthylla i retroskapet.
Skapdørene er på vei til å få ny farge kjenner jeg.

Nyt resten av onsdagen.

Klem fra Drude

7 kommentarer:

  1. Passa no perfekt i skapet ditt :)
    Må du ikkje begynne med fleire prosjekt før du e frisk igjen ;) Gleda meg masse masse til å treffe den kjekke dama bak bloggen og verdens deiligaste koseteppe i april!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine bruktfunn du har gjort. Ikke rart du ikke kunne la vær:))

    SvarSlett
  3. prisen er ikke noe å si på , når man virkelig vil ha :)
    uglene var såååå søte.

    Hva har du planer om med skapet?

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå blir det nok noe blåaktig
      Klem, Drude

      Slett
  4. Så flotte glass!! Synes ikke det var så gal pris jeg.

    SvarSlett
  5. Stilige ugler!
    Har du fortsatt de grå/brune som ser omtrent slik ut? Du hadde dem i alle fall da jeg var liten. Samme stilen, men andre farger. De er også kule.

    Tonje

    SvarSlett