Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

søndag 4. mars 2012

Hytteting og sånn....

Da er vi hjemme igjen etter noen fine vårdager på hytta. Det er flott i skjærgården på denne tiden av året også. Jeg har lyst til å vise dere noen ting fra hytta i dag.

Fargene vil vel ikke sjokkere noen.

Dette teserviset liker jeg veldig godt.  Kom over det i en bruktbutikk, og klarte ikke å gå fra det.

Det aller første fillegulvteppet jeg heklet.

Disse nydelige glassene har jeg fått av jentene i Canastaklubben.

En grønn garnkule jeg har funnet i fjæra.

Et teppe jeg har strikket.

Et lite hjerteteppe til å ha på veggen.

Jeg blir nok aldri ferdig med blå og grønne fargetoner.

Ha en fin søndagskveld.
Klem fra Drude.



5 kommentarer:

  1. Kjempeflott... som vanlig, drude.... Savner hytta på Skåtøy, jeg... gleder meg til sommeren... <3

    SvarSlett
  2. Gleder meg også til sommeren. I år vil jeg ha knallvær i tillegg til kos.

    SvarSlett
  3. flotte ting du har på hytta....likte veeeldig godt det runde heklede teppet :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Sånn fillegulvteppe skal jeg også hekle når jeg er ferdig med ullteppet mitt:) Og det blir ferdig til påske:) Liker de andre tingene også, søtt servise og fin kattepus:)

    Klem til deg inn i den nye uka fra Trine:)

    SvarSlett