Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

torsdag 22. mars 2012

Nytt kamera og et rart lite bruktfunn

Holder på å øve meg med det nye kameraet. Å lese bruksanvisning er kjempekjedelig, så det blir litt prøving og feiling. Men å ta bilder er gøy. Måtte ta et nytt bilde av tustekyllingen med det nye kameraet.

Ellers har jeg vært en tur innom bruktbutikken før jobb i dag. måtte se om de hadde noe rart, og det hadde de. Jeg fikk brukt opp den nette sum av 10 kroner.

Til salt og pepper. Har aldri sett maken til disse.


Noen skikkelig ugly ugler.
Helt klart et must i ethvert velmøblert hjem ;-)

Ha en fin torsdagskveld. Jeg skal på kortklubb i dag, og gleder meg veldig.

Klem fra Drude

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med kamera !! ikke sant det er gøy ??? Kule ugly ugler synes jeg
    klem ingrid !!

    SvarSlett
  2. Hehe Går for ugly ugler, jeg... ;) Men de er kuule hos deg, Drude... Gleder meg også til kortklubben i kveld... <3

    SvarSlett
  3. Syns dei var kjempekule!
    Skal på klubb eg også - men skravleklubb ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ugly-uglene var jo stilige. Deilig å ikke være A4 :)
    Klem

    SvarSlett
  5. kyllingen var så søt ...fine bilder!
    Jeg synes disse uglene var bare noe av det råeste jeg har sett....det var et KUPP!!!
    Ha en fin kveld :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Så gøy med nytt kamera - jeg er også i "prøvemodus" med mitt...
    Liker heller ikke å lese bruksanvisninger - men nå var jeg så heldig å få et lite lynkurs av broren min som er en habil fotograf... :-)
    Morsomme ugler!!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  7. Oj, oj... De uglene!

    Jeg fikk et skikkelig backflash til min barndom da jeg så bildene av dem. Vi hadde noe lignende hjemme hos oss. Husker ikke om det var ugler, men noe lignende var det i alle fall. :)

    Tenk om man kunne finne dem igjen... (sukk)Sååå kule!

    SvarSlett