Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

onsdag 21. mars 2012

Påsken nærmer seg

Nå er det bare halvannen uke, så er det påskeferie. Vi skulle egentlig vært på Voss og kjørt på ski, men siste rapport fra min svigerinne som bor der sier at det er dårlig med snø. -Så da blir det Skåtøy hele påsken.
Jeg er jo halvt sykemeldt, så det er tid til litt puslerier, som å så karse og gå i butikker.

Gleder meg til karsen blir grønn.


Var innom på den nye nillebutikken på Slottet i dag. Kjøpte en gjeng av disse bustekyllingen.


Synes de er utrolig søte. Påskeegget kjøpte jeg på Åhlens. Lurer på hvor mange ganger jeg greier å fylle og tømme det før påsken er over........( jeg er "litt" glad i godteri)

Ellers har jeg fornya litt på arbeidsrommet. Jegermeisteren er grei. Han har hengt opp to kasser for meg så nå har jeg fått hyller til noen av boksene mine.


Kjekke å ha til å putte småtteri opp.


Ny klokke var et must.


Og en gammel romantisk evighetskalender jeg har førsøkt å gjøre litt mer fancy med maling og tape. Jeg er på jakt etter noen stilige magneter til å henge på.


Sommerfuglen som jeg kjøpte i Texas har havnet sammen med påfuglen på en grein.

Noe må jeg jo finne på når jeg ikke kan male eller sy.

ha en fortsatt fin onsdag.
Klem fra Drude.


5 kommentarer:

  1. Så fine påsketing du har kjøpt.
    Men den mugga du har kvister i - skulle jeg gjerne hatt :). Den er kjempefin.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dem mugga er nydelig. Jeg har fått den av mamma. Den har vært min oldemor sin.

      Slett
  2. Hei på deg!!
    Så fint med karse i det gule eggeglasset!! Jeg har fire lyseblå eggeglass, kanskje jeg skulle prøve med karse i de??? Fin klokke!! Jeg fikk samme til jul, synes den er så stilig!!
    Kos deg med påskesysler!!

    Klem Siri:-)))

    SvarSlett
  3. Kjekt å ha noe å holde på med ;) hehe
    Masse masse herlige farger!
    Beundrer alle som holder ut med alle disse fargene...selv klarer jeg ikke ha det i huset ;)Selv om det er såååå stilig ;)
    Ha en fin fin kveld =)
    KLEM LINE

    SvarSlett
  4. Herlige fargeglade du :)
    Godt du benytter tiden på sånne koselige
    ting når du går sykemeldt :)
    Skjønn mugge, nusselig bustete kyllinger , kul kalender og stilig klokke :)
    Flinka <3
    klem

    SvarSlett