Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

fredag 23. mars 2012

Gøy med sprayboks.

Det går i grunnen helt greit å spraye med venstre, så i ettermiddag har jeg brukt opp noe billakk jeg hadde stående.


"Nye" potter til påskeliljene.



Denne var i "sølv".


Jeg måtte bare leke litt med lerret, stoff og spray.
Det burde dere prøve .

Det har vært noen flotte dager nå, og det gode været skal fortsette.


Disse blomstrer nå i hagen hos oss. Det er i alle fall en måned tidliger enn vanlig.

Ha en fin fredagskveld.
Klem fra Drude.

7 kommentarer:

  1. Morsomt med lakk - jeg har en pakke liggende med lakk fra KEM. Skal hente den i morgen hvis formen tilsier at det er greit... Kan egentlig ikke vente... ;-)
    Fin fredagskveld til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Så fine dei vart -
    likte spesiellt godt lysestaken din :)
    (men så er no dette min favorittfarge,
    så det var vel inga bombe...)

    Såg faktisk dei blomstrane der i bedet mitt også ein dag :) Her gledar vi oss til å endelig få nokre finveirsdagar i helga :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Blei bra, Drude... Likte bildet ditt;)))

    SvarSlett
  4. knallfint ble det og lekker farge....man blir hektet på spraymaling :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. ELSKER fargen! hva heter den må ha,må ha!
    Tusen takk for koselig kommentar:)
    klem cathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet ikke hva fargen heter, men den er kjøpt på Biltema.
      Det står ikke på boksen hva fargen heter.

      Slett
  6. Så fine potteskjulere og lysestaken ble med spray:) Nye ting for en billig penge:) Lerret, stoff og spray kan jeg prøve når det GÅR AN Å VÆRE UTE;) Misunner dere været,men unner dere det også:) Håper det blir vår tur snart:)
    De blomstene har jeg i et bed også, tror jeg, de er så fine:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett