Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

mandag 19. mars 2012

Ny brun hjørnesofa er kommet i hus.....

Det er bare det at det ikke er plass til den før jeg har fått solgt den grå.

Så sånn har vi det i stua i kveld. Tjukkeus er litt skeptisk...
Fargen er litt feil på bildet fordi det er brukt blitz.

Heldigvis er det ikke like mye kaos overalt...


Litt mer orden i lillestua. Den grønne sofaen er ikke lenger grønn.


Den har fått hvitt teppe og hvite puter, og selvfølgelig litt turkis...

På kjøkkenet har det også sneket seg inn litt nytt.


Helt utrolig at Clas Olson hadde disse krusene og kanna. Jeg skulle bare innom for å kjøpe noen skruer.
Så nå blir det tea for two.

Jeg har fått det nye speilreflekskameraet i dag. Nå leser jeg bruksanvisning til øyet blir stort og vått, mens batteriet er til lading. Det fulgte ikke med minnebrikke, så den får jeg kjøpe i morgen.

Ha en god natt.

Klem fra Drude.





6 kommentarer:

  1. Heilt sikker på at det blir kjempefint når du får ordna ferdig og selge den grå :)

    Så fin den grønnesofaen er som kvit - og eg elskar no turkise detaljar (som du veit) ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du må vel være det nærmeste en kommer sofagal :). Synes nå den grønne var veldig fin jeg da :) Men med hund som får ligge i sofaen, så er ikke hvitt helt min farge.

    Gleder meg til å se den brune er kommet på plass.

    Lykke til.
    klem inger

    SvarSlett
  3. Gleder meg til og se den på plass :)
    Ble nyyyydelig med det hvite og turkise
    god natt, klem

    SvarSlett
  4. For en energi, Drude!
    Soffan ser flott ut, og det ble lekkert med hvitt og turkis!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Her går det unna:) Håper du får solgt den grå sofagruppa snart, den er jo fin:)
    Nytt kamera, gratulerer:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  6. Den nye sofaen så kjempefin ut, Drude... Gleder meg til å se den "in real life"....

    SvarSlett