Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

tirsdag 20. mars 2012

Trekning i gi-borten

Da er det 20. mars. Jeg har trukket vinnerne.

Trekningen foregikk i to omganger, siden jeg hadde to grupper med premier. Det var 24 lodd i gruppe 1(retro), og 38 lodd i gruppe 2 (romantikk).

Hadde tenkt at Jegermeisteren skulle foreta trekningen, men side han ikke er hjemme, så la jeg alle lodda i denne boksen som han har fått av Harry i kragerø.

Jeg ristet godt, blundet og trakk. Først  gruppe 1, og så gruppe to.

Dette ble vunnet av Fru Samuelsen.


Denne ble vunnet av Signe.


Dette ble vunnet av Frøken Andersen.


Og denne ble vunnet av Linda.

Det har vært kjempegøy å ha gi-bort. Det kommer nok snart en ny. Takk til alle dere som ville være med. Og gratulerer til vinnerne. Dere får en mail fra meg, så jeg kan få adressen deres.

En fin dag til alle.

Klem, Drude


7 kommentarer:

  1. Fine ting du har loddet ut :)
    GRATULERER til vinnerne :)
    Moro og følge deg Drude <3
    klem og ha en strålende dag :))

    SvarSlett
  2. Så koselig:) Tusen takk:))

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!
    Så gøy å vinne!!! Gleder meg til pakke i posten!!!!

    Tusen takk, Drude!

    Klem Fru Samuelsen:-)))))

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Hurra =)
    Så gøy å vinne! Og det skal nok passe inn i det lille grå huset vettu =)
    Gleder meg =)
    Ha en fin fiiiin kveld :D
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei, Drude! Pratet med Putte/Sonja i går, hun husket deg veldig godt! Jeg skulle hilse så mye til deg! Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Oi! Var det virkelgi meg som vant?? (signe@epost.no)

    SvarSlett