Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

tirsdag 13. mars 2012

Sol ute Sol inne og høner.

Utrolig nydelig vårvær. 14 deilige varme grader i skyggen i dag.

Flott når sola skinner inn.


Ny vårduk i dag.


Jeg liker blomster.

Noe helt annet...... Jeg var innom på Meny og handlet før jobb i dag. Trodde ikke mine egne øyne da jeg kom ut av butikken, for der var nemlig disse:


To HØNER !!!!



Synes den grå var så fin at det var rett før jeg tok den med meg.

Lurer på hvor i ale dager de hadde stukket av fra?

Fin tirsdag ønskes.

Klem, Drude



8 kommentarer:

  1. Ser at jeg har skrivefeil, men det er ikke så lett å være "venstrehåndsblogger". Bær over med meg.
    Klem igjen, Drude

    SvarSlett
  2. DEILIG med vår :)
    Her har også solen og varme gradene vært :)
    Herlig vår stue du har !
    Kult med høner på Meny da , hi hi !!
    Ha en super tirsdag Drude, håper armen din snart blir bra :)
    klem ingrid

    SvarSlett
  3. Nå har vi det godt om dagan :)
    Høner er flotte, kanskje de hadde rømt fra hønsedisken på Meny...

    Klem Inger

    SvarSlett
  4. Så koselig stue du har - deilig med vårsola som titter inn! Endelig!
    Morsomt med hønene som var ute på tur på egen hånd - skjønner godt at du ville ta med en av dem hjem... :-))
    God bedring med armen og ha en fin kveld!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. så flott stue du har :-)
    måtte lese flere ganger før jeg skjønte at du IKKE tok med deg høna ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Herlig med vår, det er helt sikkert!!
    Nydelig turkisfarge på duk og telysholder!!
    Stakkars høner.....De må jo være helt på villspor...

    Vi våknet opp en gang for lenge siden med hagen full av kuer, de hadde virkelig forvillet seg og ødela hele plenen. Men ungene storkoste seg!!

    Fin kveld og morgendag til deg:-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig med vårsola =)
    Men kjære mi tid...hadde jeg møtt på de hønene hadde jeg dødd rimelig kjapt!
    Klem fra meg - som er riiimelig redd de fleste dyr ;)

    SvarSlett
  8. Trivelig stue i vårsola, Drude:) Du har vel pusset vinduer også du? Det har ikke jeg, de er superskitne:) Hønene er jammen fine, gjør hverdagen gladere å møte sånne:) Håper de finner hjem da:)

    Også så mye fint du har funnet under her:)
    Ha en fin dag, kjære du:)

    klem Trine:)

    SvarSlett