Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

torsdag 15. mars 2012

Marimekko og litt til.....


Allerførst må jeg bare si at jeg er så glad. Jeg har spart opp penger for å kjøpe speilreflekskamera. Og nå har Yndlingssvigersønnen funnet et på nettet som er på tilbud.
Han sier det er bra, og han har greie på sånne ting.
Så nå skal det bestilles.

Men ,det var Marimekko og litt sånt det skulle handle om. Jeg liker marimekko. Skulle ønske det var jeg som hadde designet det....

Jeg har to rammer som henger på kjøkkenet hvor jeg stadig bytter innhold.


Med mitt budsjett så kan jeg ikke drive å kjøpe ny kunst hele tiden, så da får man ta det man har. Servietter.


Kan også brukes på lys.


Lurt å tyvlåne andres design. Det er til og med lov å gjøre det på denne måte.


Så må jeg få vise at jeg har nye bokser på kjøkkenhylla.

Da er jeg klar til å bestille nytt kamera. HURRA!!

Kanskje dere får noen bedre bilder å se på etterhvert.

God torsdag.
Klem fra Drude



4 kommentarer:

  1. Lekkert !!
    OG så bra at du har spart til kamera , var så heldig at jeg fikk av min mann til jul <3
    Mye og sette seg inn i , men bildene blir flotte!!
    Gleder meg til nye bilder når du får kamera :)
    Klem ingrid

    SvarSlett
  2. Marimekko er kjempeflott.... Gleder meg til å se "SKATTENE" dine om noen timer... <3

    SvarSlett
  3. Trur eg må lære meg kunsten å dekorere lys -
    det har eg ikkje prøvd før :) Dine vart kjempefine!

    Billig kunst er forresten flott kunst!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempfin MariMekko kunst!! Stilige lys!! Jeg er også veldig glad i MariMekko, har endel i den grå serien og den lilla!
    Så gøy med kamera!!!!

    Fin fredag til deg, Drude!!

    Klem Siri:-))

    SvarSlett