Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

lørdag 17. mars 2012

Nye farger i retrokroken

Abstinensen ble for stor, så jeg måtte bare male litt.

Dere kjenner nok igjen disse fargene her.


Litt nymalt kunst på veggen.


Hjørneskapet med ny dekor.


Behagelig for øyet.


Jeg hadde selvfølgelig noe blått glass stående på lur.

Det var gøy å kunne gjøre litt igjen. Mandag skal jeg til legen å få kortisonsprøyte, så jeg tar sjansen på litt kosejobbing i dag.

For dere som ikke husker retrokroken, sånn var den før.

J
Jeg prøver meg stadig på andre farger enn blåtoner, men det går alltid over....

Barnebarnet, Andreas 11 år,  har kjæreste i klassen. Sist han var innom så han på den gråblonde mormora si, og proklamerte at brunetter er de peneste damene. Så nå skal denne mormora farge håret.

Ha en flott lørdag.

Klem fra drude 



11 kommentarer:

  1. Hærlige farger!! Nå er ikke jeg den som er så glad i blått,men jeg synes retrokroken din ble kjempekoselig etter fornyelsen.
    Klem og ein fin helg videre til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. God helg til deg også.

      Slett
  2. Dette blei flott, Drude... Men FYYYYYY deg.... Hvile armen nå.. <3
    Glad i deg, vet du.... ;)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hviler. Nå skal Kåre steke biff.

      Slett
  3. Veldig fint - jeg liker blått veldig godt!
    Fin lørdagskveld!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Herlig!
    Jeg er som deg, prøver med alle slags farger, men ender opp med blått og hvitt igjen:)
    ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  5. Og vips så vart alt forandra ;)

    Min favoritt også dette :)
    Pass på handa di no så det ikkje blir fleire sjukeperioder...

    Ha ei strålande helg vidare, håpe biffen var god
    (og ikkje alt for sterk)

    Klem

    SvarSlett