Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

lørdag 10. mars 2012

Jeg har så lyst til å sy.....

Aller først: Velkomen til mine nye følgere. Håper dere vil trives her hos meg. Jeg setter kjempestor pris på dere alle sammen.

Jeg har altså så lyst til å sy, men med høyre skulder ute av drift går ikke det..
Alle disse fine rosa stoffene venter bare på å bli prinsessetepper.









Nå må jeg bare skynde meg å bli bra.

I dag vil jeg spasere en tur til "Søstrene" for å se om de har fått inn noe fin påskepynt. Jeg er nemlig så heldig at jeg snart kommer til å få noen flotte lerkegreiner som jeg har tenkt å bruke til et "påsketre" i år.

Ønsker alle en fin lørdag.
Klem fra Drude

7 kommentarer:

  1. Blir sikkert kjempeflotte prinsessetepper.... Synd at "prinsessa" mi er for gammel til et slikt.... heheheh

    SvarSlett
  2. Så koselige og fine farger i stoffene <3<3<3
    Kirsten

    SvarSlett
  3. Nydelige stoffer - får bare se og drømme om små jenter, jeg... :-)
    God helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  4. Velkommen som følger hos meg, så koselig at du ville det.
    Her var det mye hærlig rosa, synes jeg kjenner igjen noen gamle dynetrekk etter moren min, eller tar jeg feil. Jeg skjønner godt at du har lyst til å sy med så mye flott stoff tilgjengelig:)
    Ei fin helg videre til deg!

    SvarSlett
  5. Fort deg og bli bra sånn at vi får gleden av og se de vakre tepene dine <3
    ha en fin lørdag :)
    KLEM !!

    SvarSlett
  6. Herlige stoffer, Drude, skjønner du vil sy et lekkert prinsesseteppe av dem ja:) Du blir da i stand til det skal du se:)
    Fin pute du kjøpte av Åpent hus:) Og de kattene er sikkert fine dyr, selv er jeg et hundemenneske:)
    ha ei flott uke, Drude:) Har blogga gaven din altså;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar:)
    Jeg har også så lyst til å sy for tiden! Må få kjøpt meg en symaskin...
    Ha en herlig ny uke:)

    SvarSlett