Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

tirsdag 6. mars 2012

Gi-bort, trekning 20 mars

Som jeg skrev i går, så er tiden moden for en liten gi-bort her fra Huset Jeger. Jeg koser meg med bloggingen, og synes det er så gøy når dere legger igjen kommentarer, så egentlig ville jeg gjerne gi dere noe alle sammen. Det er jo ikke helt lett å få til, så det får bli en loddtrekning.

Her er tingene jeg har lyst til å gi bort.

Jeg liker å være "et vandrende stilbrudd", så her håper jeg det er noe for enhver smak.

Jeg vil dele gavene i to grupper, sånn at det er noe for både retrolikere og romantikere.



Gruppe 1: Et salt og peppersett fra Figgjo. Det er turi-design, "Astrid"

Og en liten skål fra Stavangerflint i mønsteret "June" dekorert av Rolf.

Gruppe 2:
En telyslykt med heklet trekk og små trehjerter og et drivvedhjerte.

Og en flaske med heklet pynt og trehjerter til stearinlys eller blomster og et "sølv"-hjerte med tekst og fløyelsbånd.

Det er viktig at du skriver hvilken trekning du vil være med på. 1 eller 2

Kommentar under dette innlegget gir et lodd.
Å være eller bli følger gir et lodd.
Å legge meg til i bloggrullen gir et lodd.
Å linke på bloggen din til denne gi-borten gir et lodd.

Du kan altså få fire lodd tilsammen. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Jeg håper du har lyst til å være med.

Trekningen blir som sakt 20. mars.

Klem fra Drude.

31 kommentarer:

  1. Morsomt, Drude... <3
    Jeg tar ingen lodd, jeg.... selv om det er flotte ting du gir bort!!!

    Håper du får MANGE loddtakere....

    SvarSlett
  2. Ååååå jeg vil gjerne være med på trekningen:) ønsker meg veldig noe av det du har i gruppe 2 :) Tar to lodd:D

    Vennlig hilsen Henriette dyrkolbotn:)

    SvarSlett
  3. Vil gjerne bli med og tar full pott :)
    4 lodd!
    Vil gjerne vere med på trekning av noke i gruppe 2 :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei! Ønsker deg en riktig god kveld i stua;) ! 1 lodd på gruppe nr 2.

    SvarSlett
  5. Jeg vil også gjerne være med i trekningen, Drude. 4 lodd på meg.
    Vil gjerne være med på trekning i gruppe 2.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  6. Vil gjerne være med, og det blir 2 lodd på meg :)
    Og er av den romantiske typen, så blir gruppe 2.

    Anne Kari

    SvarSlett
  7. Så fine ting, Drude.
    Jeg er med - 4 lodd på meg.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  8. Glemte å skrive gruppe 2.
    Linker ut give awayen din så fort jeg kommer på en `normal`PC (dette er en MAC, og den vil ikke helt det samme som meg :)
    Inger

    SvarSlett
  9. helt fantastisk!
    3 lodd på meg og jeg vil være med i gruppe 1

    klem tone

    SvarSlett
  10. Du er bare fantastisk snill og kreativ Drude <3 Jeg vil gjerne ha to lodd med ønske i gruppe to. Egentlig er det DU som skulle ha påskjønnelse da du sørger for at alle vi andre får så mye koselig å lese på <3
    Stor klem til deg.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  11. Hei på deg!!
    Jeg blir med og tar 4 lodd!!! I gruppe 1.
    Bli gjerne med på min blogg-basar, det hadde vært morro!!
    Tvi tvi for at jeg vinner!!!

    Klem Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlett
  12. Hei :)
    4 lodd tar jeg :)
    Gruppe 2 var alldeles nydelig :)
    Krysser fingre <3
    Stor , varm klem , og du ? Vi sees jo snart vi :)) Juhuuuh !!

    SvarSlett
  13. Så festlig!

    SvarSlett
  14. Hei - så gøy!
    Jeg henger meg gjerne på og tar 3 lodd i gruppe 2. :-)
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  15. Så søte premier =)
    Jeg tar to lodd og vet ikke heeelt hvilken gruppe ;) Syns alt var fint jeg ;) Kanskje gruppe 2 passer best;)
    Ha en fin dag =)
    Klem Line

    SvarSlett
  16. Da har jeg klart å dele bloggen din også <3
    Klem Kirsten

    SvarSlett
  17. Flotte premier! Retroelsker som eg er, tar eg full pott (4 lodd) på gruppe 1:)

    SvarSlett
  18. Ser ut som eg foreløpig må gå ned til 3 lodd:( Av ein eller annan grunn får eg ikkje lagt deg til i bloggrollen idag. (Mulig Blogger har problemer for øyeblikket, prøver igjen seinare..)

    SvarSlett
  19. Jepp, jeg vil gjerne vinne i gruppe 1 jeg da:) Og 3 lodd til meg, greier ikke legge til noen i bloggrollen lenger jeg, og må snakke med noen om å lage en bloggroll til;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  20. Og det ble 2 lodd på meg på gruppe nr. 2:)

    SvarSlett
  21. Så gøy at alle dere vil være med på gi-borten min. Klem fra Drude

    SvarSlett
  22. Så fine premier! Jeg samler på June mønsteret! Så det hadde passet ypperlig å vinne :) hehe. Så gruppe 1 på meg! Og to lodd :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  23. Heisann

    Satser 2 lodd på gruppe 1 jeg :)
    Klæm

    SvarSlett
  24. Hejsan.
    Har precis hittat till din blogg o jag gillar den : )
    Jag passar på att delta i din utlottning med två lotter (kommentar och följare).
    Om jag har turen med mig o vinner önskar jag paket nr 1 då jag älskar retro och secondhand.
    Jag håller tummar o tår : )
    Hälsningar Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  25. Hei :)
    Så kjekt at eg fann deg og bloggen din. Eg blir gjerne følgjar her :)
    Eg prøver lukka med to lodd - i gruppe 1 - for retroelskaren :)

    God helg :)
    Mvh, KristiN

    SvarSlett
  26. Hei!
    Så fine premier! Jeg tar 2 lodd på gruppe 1.
    God helg :-)

    SvarSlett
  27. Hei!
    Eg melder meg på i gruppe to, med to lodd. Kommentar og følgar.
    Flotte premiar.
    Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. Jeg tar et lodd på gruppe 1. :)

    SvarSlett
  29. Vil gjerne være med på trekningen på gruppe 2. Tar 2 lodd, kommentar og følger. Så krysser jeg fingrene og håper på vinnerlykke av de flotte premiene.

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  30. Hei!
    Så utrolig flotte premier du har funnet frem! Virkelig noe for enhver smak!
    Jeg må prøve lykken! :) Med 1 lodd til gruppe 1 :) :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  31. Jeg er gjerne med og tar 4 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/gibort-hos-huset-jeger.html
    Følger deg og du ligger i bloggrollen i Lykkelig med liten-boggen.

    Bli gjerne med i min giveway også om du vil!

    Klem

    SvarSlett