Visdomsord:

Den er rik nok som er fornøyd.
Som dine dager er, slik skal din styrke være.

torsdag 8. mars 2012

I dag går jeg RETRO......

Jeg vil ikke ha en ren definert stil, men muligens er jeg "retroromantiker", hvis det er noe som heter det.

Jeg liker for eksempel kjempegodt å dekke på med dette.


Synes det er så fint at det alltid får stå framme. Jeg er hele tiden på jakt etter flere deler.


Og det passer jo veldig fint sammen med denne.


Og denne her.


Og denne fantastiske isbøtta jeg fikk av mamma til bursdagen.


Dette er lampa jeg har ved senga.


Emalje <3


En turkis plastik reiseskrivemaskin med koffert.


Og disse to nydelige damene her.

Dette var ting i den blå fargeskalaen. Jeg kommer tilbake til det oransje senere.

Forresten så har en ny høne flyttet inn i kjøkkenvinduhønsehuset mitt.

Høna Vera.

Ha en kjempefin torsdag.

Klem fra Drude


5 kommentarer:

  1. Herlige retroting, Drude:) Og du, jeg har fått gave fra deg:) Ble rørt da jeg pakka opp:) Tuuuuusen takk, blir innlegg om gaven i morgen:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Så mange vakre ting da :)
    Nydelige farger <3
    Ble nostalgisk når jeg så kaffe serviset, akkurat sånn hadde jo farmor :)
    Tøffe navn på hønene dine Drude
    Ha en fin kveld , klem fra meg !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg!!!
      Så mange fine retro-ting du viser!!!
      Den isbøtta hadde vi make til hjemme i min barndom, skal jammen høre om den fremdeles finnes....
      Kunne hatt alle tingene du viser, midt i min smak også!!!!
      Fin kveld og morgendag til deg!! Helg i morgen, deilig!
      Klem

      Slett
  3. så gøy
    ser vi liker mye samme tingene :)
    har akkurat make kjøkkenvekt, jeg.

    SvarSlett
  4. Så herlig blogg du har!
    :)

    Retroromantiker? Ja, da er vi to ;)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett